چرا باید از هیدروفیشال استفاده کرد؟ + مزیت هیدروفیشیال

دستگاه هیدروفیشیال

هیدروفیشال از جمله محبوب ترین درمان های صورت در دنیای امروز می باشد. آن قدر این روش محبوب شده است که در هر ۱۵ ثانیه یک بار در سرتاسر دنیا اجرا می گردد. این آمار به تنهایی چشمگیر بوده؛ اما اگر می خواهید درباره مزایای هیدروفیشیال بیشتر بدانید، این مقاله را تا انتها خوانده و با ما همراه بمانید.

همه ی افراد به دنبال داشتن پوستی صاف و درخشان بوده و امکان دارد مقادیر زیادی پول و زمان برای این امر هزینه کرده باشند. به همین علت بود که هیدروفیشیال وارد بازار شد.

هیدروفیشال چیست؟

در حقیقت می توان گفت هیدروفیشال نوعی درمان پزشکی پوستی بوده که منجر به پاک سازی منافذ پوست شده و با آب رسانی به پوست می تواند منجر به بازگشت زیبایی، جوانی و شفافیت پوست گردد. این درمان دارای چهار مرحله است که شامل:

  • اول، پاکسازی.
  • دوم، لایه برداری.
  • سوم، استخراج.
  • چهارم، آب رسانی پوست با سرم هایی می باشد که دارای خاصیت های ضد پیری و آنتی اکسیدانی هستند.

هیدروفیشال برای بیمارانی مناسب است که با نیاز های خاص زندگی می‌کنند و از طریق دستگاهی که مانند قلم می ‌باشد به منافذ پوست تزریق خواهند شد. هیدروفیشیال چطور می‌ تواند منجر به درخشان شدن پوست گردد؟ هیدروفیشال نیز مانند درمان دیگری به نام میکرودرم ابریژن می ‌باشد. میکرودرم آبریژن از ابزار ساینده ملایم جهت صاف کردن پوست بوده که با از بین بردن لایه بیرونی ضخیم تر و ناهموار اقدام به درخشان کردن پوست می‌ کند. میکرودرم‌ آبریژن نوعی پاکسازی پوست بوده که منجر به براقیت پوست خواهد شد. اما هیدرو فیشال، میکرودرم ابریژن نیست.

دستگاه های هیدروفیشال از نوک لایه بردار همراه با مکش جهت از بین بردن سلول های مرده پوست صورت استفاده خواهند کرد و با لایه برداری نمودن از پوست و استفاده از سرم هایی که متناسب با نوع و نیاز پوست شما می باشد آن را تغذیه خواهند کرد.

هیدروفیشیال

-چگونه انجام می گیرد؟

هیدروفیشال دارای سه مرحله اصلی می باشد:

  • اول، پاکسازی و لایه برداری پوست صورت.
  • دوم، هیدراته کردن پوست.
  • سوم، تقویت و محافظت از پوست.

مرحله اول، پاکسازی و لایه برداری پوست:

درمان هیدرو فیشال با پاکسازی پوست آغاز می ‌شود که منجر به از بین رفتن سلول های مرده و سبوم اضافی یا چربی طبیعی پوست خواهد شد. لایه برداری فرایندی بوده که در آن سلول های مرده پوست از لایه ی خارجی خارج شده و از بین خواهند رفت. لایه ‌برداری دارای مزیت های مختلفی می باشد از جمله:

  • اول، روشن تر جلوه دادن پوست.
  • دوم، کاهش منافذ پوست.
  • سوم، افزایش تولید کلاژن در صورت استفاده مکرر.

تمامی این کارها با استفاده از یک قلم صورت می ‌گیرد.

مرحله ی دوم، هیدراته کردن پوست:

در این مرحله، اسید های سالیسیلیک و گلیکولیک ترکیب شده و به پوست زده می ‌شوند تا آن را از هرگونه آلودگی و روغنی که منجر به مسدود شدن منافذ شده پاکسازی کنند. سپس نوع دستگاه هیدروفیشال با قدرت مکشی که دارد، منجر به خلاص شدن از شر منافذ پوستی شده و به صورت همزمان مرطوب کننده های موضعی را به پوست شما خواهد رساند.

دستگاه هیدروفیشیال

مرحله سوم، تقویت و محافظت از پوست:

درمان هیدروفیشیال با تقویت کننده و یا سرم ها ختم می ‌شود. این مواد با توجه به نوع پوست شما تنظیم خواهد شد که امکان دارد شامل سرم هایی جهت رفع خطوط ریز چین و چروک، لکه های پوستی، تیرگی پوست و یا بزرگ شدن منافذ پوست تنظیم گردد. امکان دارد در این مرحله از کنترل کننده های چربی پوست، سرم های ویتامین و یا سرم های آب رسان برای شما استفاده نمایند. در مرحله سوم هیدروفیشال که از سرم های مختلف استفاده می‌ کنند، منجر به این می ‌شود که این روش برای شما خاص شود. بدین منظور پیش از انجام آن معمولاً باید از متخصصین مشورت بگیرید تا پوست ایده‌آل خود را داشته باشید. منظور از مشورت آن است که باید نوع پوست خود و علت مراجعه خود برای پاکسازی و هیدروفیشیال را به پزشک اطلاع دهید.

مزایای هیدروفیشیال را بشناسید:

هیدروفیشال از طریق راه های مختلف منجر به بهبود پوست شما خواهد شد. از جمله مزیت های این روش مواردی مانند:

  • اول، درخشان شدن پوست.
  • دوم، کاهش خطوط چین و چروک صورت.
  • سوم، افزایش استحکام و بهبود بافت پوست.
  • چهارم، کاهش منافذ باز پوست.
  • پنجم، کاهش لک های پوستی.

نکته؛ توجه داشته باشید که داشتن پوست درخشان تنها با یک بار انجام هیدروفیشال رخ نخواهد داد و باید در این راه به صورت مکرر قدم برداشت.

نکته؛ لکه های پوستی دارای علت‌ های مختلفی می باشند. اگر صورت شما به تازگی دچار لک شده است و باعث نگرانی شما می باشد، پیش از هر چیز باید با آگاهی کافی از پوست خود و مشورت با پزشک و هیدروفیشال را تجربه نمایید.

همه ی موارد گفته شده به نوع محصولات و موادی که در هیدروفیشال به کار می رود، بستگی دارد. از همین رو توصیه می‌ کنیم در انتخاب مرکز زیبایی حساسیت به خرج دهید.

محدودیت‌ های استفاده از هیدروفیشال چیست؟

از جمله بزرگ ترین جذابیت ‌های هیدروفیشال آن است که درمان آن برای هر سن و نوع پوستی مناسب می باشد و فشار برای نوجوانانی که مبتلا به آکنه هستند، بزرگسالانی که دارای جوش و چین و چروک می باشند و بیماران مسنی که به علت آسیب خورشید و لک های پوستی رنج می برند، مناسب است. اگرچه هیدروفیشال برای انواع پوست مناسب می باشد، اما کسانی که دارای بثورات فعال، آفتاب سوختگی یا روزاسه هستند و خانم های باردار از این روش خودداری نمایند.

عوارض جانبی هیدروفیشال را بشناسیم:

تقریبا می توان گفت که این روش هیچ گونه عوارض جانبی نداشته؛ اما امکان دارد بلافاصله پس از انجام هیدروفیشال، پوست کمی قرمز شده و تا حداکثر ۲۴ ساعت پس از آن فروکش نماید. پس از این کار می توانید بدون نگرانی به انجام روتین های مراقبت پوستی خود بپردازید. شما می توانید صبح روز بعد آرایش نموده و برنامه آتی روزانه خود را داشته باشید. پس نیازی به نگران درباره ی حساسیت های پوستی، قرمزی و کبودی پس از انجام هیدروفیشال نداشته باشید و با خیال راحت به زندگی روزمره خود بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *